Right here, waiting

The rustling sound of leaves

And the soothing breeze

Reminds me of something new

To write about you

What could I possibly write

Even a thought of you makes me wayward

Little rays of sunshine falling on the pavement

Reminds me of your arrival

I know one day you’ll be here

And my heart will skip a beat

The day you’ll be back

I’ll be right here waiting for you,

Waiting for you

I’ll dilute my thoughts in the ink of subtle expression

And pen down my words as metaphors

I’ll write about you

Throughout the seasons

Till the day you’ll come back

Only then,

I’ll be writing about us

But for now, I won’t let my thoughts wander

Till then,

I’ll be waiting for you

Right here, waiting for you

– Shubhangi Rawat

27 thoughts on “Right here, waiting

Add yours

  1. It’s holiday! Enjoy peace, light and warmth with your loved ones. Give with all your heart and open your soul to receive love and happiness. Let your soul be reborn and live every day as an invaluable gift.

    Liked by 3 people

  2. Augenblicke
    Am schönsten sind für mich die durchdringenden und unerwarteten, die wundersamen glücklichen Augenblicke.
    Vor einiger Zeit übte ich mich im Qi Gong und anfänglich belächelte ich diese seltsame Art der Entspannung.
    Es kam der Tag, an dem ich mich einfach fallen ließ, einfach in die innere Ruhe hinein horchen und die fließenden Bewegungen gewähren lassen.
    So war es unter anderem die Übung das “aufsteigende Samenkorn”, die in mir eine regelrechte innere Glückseligkeit spüren lies. Ich war mit all meinen Sinnen so glücklich, daß mir die Freuden- tränen nur so runter liefen.
    Sich seiner selbst bewusst zu sein, benötigt nicht viel aber wenn es passiert bist du der reichste Mensch auf dieser Welt.
    Anfügen möchte ich aber, daß für mich der “Meister” eine ganz wichtige Rolle spielte.
    Ich nenne es die Schwingungen der anderen, die wir tagtäglich empfangen und aussenden. Es ist als ob der Impuls meines gegenüber in mir Türen öffnet, die ich stets verschloßen hatte.
    Ich bin heute sehr sehr dankbar für diese Erfahrung und für die eigene Stärke, die ich gerne auch mit anderen teile, sie entlockt mir oft ein Lächeln und die Welt liegt mir zu Füßen.
    Freundliche Grüße
    Artushof

    Liked by 2 people

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: